how old i am 0-0

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, December 13, 2011

LIBRARY :)

K,hari ni aku g library ngan ain JE.semua aku ajak semua x leh g.aku kene tman ain buat kct die tapi bukan teman die pn die yang teman aku adelah.aku ajk sana,sini.smpai die skt hati ngan aku.tapi relax je la,die bkn btul2 pn.nk ambik gmbr bnyk2 pun x leh dlm library sbb ade pk ck tua tu asyik nk cari kesalahan orang je.haish.jadi gune webcam dlm laptop ain je la.menggiler je la tadi.ain trus stop buat kct sbb die ngantuk but aku enjoy tgk diri aku dlm laptop.bangang kn?yeah.kitorang bley wat bising dlm surau JE.

k,yang ni ajin giler nk study(tapi x siap pn)hehhe
yang ni mcm lah sibuk sgt keje die.asyik lyn blog je.hehhe...

ok,gmbr ni yg pertama aku ambik gmbr kt library tu.punyer la pnat nk cover.hehe..ain mcm org baru blek haji pn ade gak.hehhe..jgn mrh.

*p/s;bdn x leh ddk diam langsung asyik tuka tempat je.

No comments:

Post a Comment